LBS ECoNET kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: LBS ECoNET
Szerteágazó, mégis átlátható működés
A Kőbányai Vagyonkezelő Rt. száz százalékig önkormányzati tulajdonban lévő vállalat, amelynek alapvető feladata az önkormányzati vagyonnal való hatékony gazdálkodás. Ezt a tevékenységét piaci szereplőként végzi mind az önkormányzat, mind a további partnercégek felé. Alaptevékenysége az ingatlanforgalmazás és -gazdálkodás, a felújítások, beruházások lebonyolítása, tervezése. Ezenkívül a cég foglalkozik még gazdasági tanácsadással, bérkönyveléssel, valamint a holdinghoz tartozó társaságok között akad befektetési tanácsadást, vagyonvédelmi tevékenységet űző vállalat is. Esettanulmányunkban Ivanicza Istvánt, a Kőbányai Vagyonkezelő Rt. vezérigazgatóját és Fritz Mártont, az LBS ECoNet Rt. üzletág-igazgatóját kérdeztük meg arról, hogyan lehet az ilyen szerteágazó tevékenységi körrel foglalkozó vállalat életét megjeleníteni egy vállalatirányítási rendszerben.
Intelligens elemzési lehetőségek az ügyviteli rendszerekhez
Az Axis Kft., a Cognos üzletiintelligencia-rendszereinek hazai forgalmazója viszonteladói szerződést kötött az LBS ECoNET Rt.-vel.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.